Sayfa 3 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123
Toplam 29 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 29 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #21
    göktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30-03-2012
    Bulunduğu yer
    kütahya
    Yaş
    33
    Mesajlar
    209
    Tecrübe Puanı
    0
    Cvp: Maskeli Mavi Personata çiftimi sahiplendiriyorum..

    mustafa abiyle takas olayınıda konuştum kardeşim akşam bakcak bakalım

  2. #22
    Okan Tufan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Yaş
    27
    Mesajlar
    556
    Tecrübe Puanı
    0
    Cvp: Maskeli Mavi Personata çiftimi sahiplendiriyorum..

    Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah :)

  3. #23
    Mustafa Akbal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26-08-2016
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Yaş
    48
    Mesajlar
    540
    Tecrübe Puanı
    0
    Cvp: Maskeli Mavi Personata çiftimi sahiplendiriyorum..

    erkek olanla takas yapmak isterim doğrusu. size dişi bir fisher cennet verebilirim kabul ederseniz Serkan Bey.

  4. #24
    Serkan ATAMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27-10-2012
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1.297
    Tecrübe Puanı
    0
    Cvp: Maskeli Mavi Personata çiftimi sahiplendiriyorum..

    Alıntı göktan penbe Nickli Üyeden Alıntı
    mustafa abiyle takas olayınıda konuştum kardeşim akşam bakcak bakalım
    Goktan kardeşım eyvallah,haberını beklıyorum,ama 1 sultana 2 maskelı veremem yanı,bunuda bılsın alacak kışı.

    Alıntı Mustafa Akbal Nickli Üyeden Alıntı
    erkek olanla takas yapmak isterim doğrusu. size dişi bir fisher cennet verebilirim kabul ederseniz Serkan Bey.
    O sekıl ıstemıyorum,saolun

  5. #25
    Mustafa Akbal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26-08-2016
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Yaş
    48
    Mesajlar
    540
    Tecrübe Puanı
    0
    Cvp: Maskeli Mavi Personata çiftimi sahiplendiriyorum..

    Alıntı Serkan ATAMAN Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı göktan penbe Nickli Üyeden Alıntı
    mustafa abiyle takas olayınıda konuştum kardeşim akşam bakcak bakalım
    Goktan kardeşım eyvallah,haberını beklıyorum,ama 1 sultana 2 maskelı veremem yanı,bunuda bılsın alacak kışı.

    Alıntı Mustafa Akbal Nickli Üyeden Alıntı
    erkek olanla takas yapmak isterim doğrusu. size dişi bir fisher cennet verebilirim kabul ederseniz Serkan Bey.
    O sekıl ıstemıyorum,saolun
    teşekkürler Serkan Bey, yeni yuvaları sıcak olsun :)

  6. #26
    Serkan ATAMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27-10-2012
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1.297
    Tecrübe Puanı
    0
    Cvp: Maskeli Mavi Personata çiftimi sahiplendiriyorum..

    İlan pasiftir degerlı forum uyelerı.
    Ilgı gosteren herkeze teşekkürler..

  7. #27
    bülent kınran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01-02-2012
    Bulunduğu yer
    Datça Muğla
    Yaş
    45
    Mesajlar
    3.700
    Tecrübe Puanı
    0
    Cvp: Maskeli Mavi Personata çiftimi sahiplendiriyorum..

    Hayırlı olsun her iki taraf için de..
    yaş:38 Datça/Muğla

  8. #28
    Serkan ATAMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27-10-2012
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1.297
    Tecrübe Puanı
    0
    Cvp: Maskeli Mavi Personata çiftimi sahiplendiriyorum..

    Teşekkürler bülent abi,hayırlısı..

  9. #29
    ahanda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10-07-2013
    Bulunduğu yer
    Kırıkkale
    Yaş
    34
    Mesajlar
    150
    Tecrübe Puanı
    0
    Cvp: Maskeli Mavi Personata çiftimi sahiplendiriyorum..

    hayırlı uğurlu olsun. kuslariniza mutluluklar :)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Sultan Çiftimi Sahiplendiriyorum.
    By ademusta in forum Satış -Takas İlanları
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 22.01.2015, 00:36
  2. Mavi Maskeli Agaponis Personata Çift Sahiplendirilecek
    By ismail06 in forum Cennet Papağanı Sahiplendirme
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 03.01.2014, 23:43
  3. Maskeli Mavi Kolleksiyonuma Katılanlar (personata violet)
    By bülent kınran in forum Cennet Papağanlarımızın Resim ve Videoları
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 06.07.2013, 18:52
  4. Sultan çiftimi sahiplendiriyorum
    By Ecem Akbaş in forum Cennet Papağanı Sahiplendirme
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 25.04.2013, 08:31
  5. Mavi maskeli disi sevda papağanlarıma erkek mavi maskeli arıyorum...
    By murat nuri parlar in forum Cennet Papağanı Sahiplenme
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 07.12.2012, 07:27

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •