Sayfa 1 Toplam 5 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu
Toplam 43 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1
    AhmetŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24-12-2012
    Bulunduğu yer
    Bursa
    Yaş
    32
    Mesajlar
    9.292
    Tecrübe Puanı
    10
    sürekli yaptığım halde foruma resim atmıyordum, bu gün tekrar resim atayım hem isteyen arkadaşlara yardımcı olur diye düşündüm,
    Önce Malzemeler
    1-Alçı(ana malzememiz)
    2-Kuş Kumu(kalın güvercin kumu kullanıyorum)
    3-Kalamar kemiği tozu(Çaykaşığı ile kalamar kemiğini kazıp çıkartıyorum,)
    4-Gazı alınmış meyveli soda(kuşlar tadını ve kokusunu çok seviyor)
    5-Kabarması için Birkarbonat içme sodası ( az miktarda atıyoruz ben bu kadar kalıba 3 çay kaşığı attım)
    6-Tarçın, (2 çay kaşığı kadar iç parazitlerle savaşması ve bağırsakları güçlendirmesi için)
    7-kırmızı biber (az miktarda)
    8-Tel(kafese tutturabilmek için- ben cart kullanıyorum)
    9-kalıp için Petçiçe dibi, plastik farklı objeler v.s.
    EK olarak ben içine haluk abinin gönderdiği diazyme 256 katıyorum çok faydasını gördüm...

    Not: Miktar tamamen sizin takdirinize kalmış, sırf alçı da yapabilirsiniz veya diğer malzemeleri yoğunda tutabilirsiniz, sadece çamur kıvamına gelmesi gerekiyor malzemenin ona göre ayarlayabilirsiniz.











    Toz Tarçın


    Kırmızı Toz biber ve kırmızı pul biber




    Hepsini karıştırıp kıvama getiriyoruz akışkan olmalı ama çok sıvı olmamalı


    ve ilk etapta hava alan sıcak ama güneşsiz bir yere bırakıyoruz eğer direk güneşe bırakırsak çatlamalar olabilir bir gün sonra güneşe çıkarabiliriz, kalıptan çıkarttığımızda da güneşte bekletebiliriz,


    5 gün ile 1 hafta arası bekleyen kalsiyum bloklarımızı kuşlarımıza sunabiliriz, kendinizde koklayın iştahınız kabaracak :) (Resim daha önceki yaptıklarıma ait bunları henüz kalıptan çıkartmadım :))




    Ve son olarakda işimizi bitirdiğimiz için kendimizi koca bir bardak çayla ödüllendiriyoruz :)
    (En seviğim kısım burası) :)
    :alkis:
    KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

    Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

  2. #2
    Bıcırık17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23-03-2014
    Bulunduğu yer
    Çanakkale
    Yaş
    17
    Mesajlar
    2.856
    Tecrübe Puanı
    7
    Cvp: Kendi Kalsiyum Bloğunuzu yapın -3

    Gene Ahmet abi gene yararlı bilgi hiç sasirmadim.

  3. #3
    nil sip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04-07-2014
    Bulunduğu yer
    ankara
    Yaş
    23
    Mesajlar
    875
    Tecrübe Puanı
    4
    Cvp: Kendi Kalsiyum Bloğunuzu yapın -3

    Elinize sağlık :)

  4. #4
    Esther - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20-07-2014
    Bulunduğu yer
    Diyarbakır
    Yaş
    29
    Mesajlar
    585
    Tecrübe Puanı
    4
    Cvp: Kendi Kalsiyum Bloğunuzu yapın -3

    Abi çok hoş bişi bu yaa. Ama normal kuş kumu kullansak olmazmı
    Rıfkı'nın Annesi

  5. #5
    batuj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25-07-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul-Ümraniye
    Yaş
    19
    Mesajlar
    666
    Tecrübe Puanı
    0
    Cvp: Kendi Kalsiyum Bloğunuzu yapın -3

    valla baya hoş gözüküyo :D

  6. #6
    akap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08-08-2014
    Bulunduğu yer
    Ankara
    Yaş
    36
    Mesajlar
    185
    Tecrübe Puanı
    0
    Cvp: Kendi Kalsiyum Bloğunuzu yapın -3

    Merhaba;
    Ne tür bir alçı kullanmalıyız (Saten, Sıva, çabuk donan vs.)

  7. #7
    AhmetŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24-12-2012
    Bulunduğu yer
    Bursa
    Yaş
    32
    Mesajlar
    9.292
    Tecrübe Puanı
    10
    Cvp: Kendi Kalsiyum Bloğunuzu yapın -3

    Alıntı Meloş Nickli Üyeden Alıntı
    Abi çok hoş bişi bu yaa. Ama normal kuş kumu kullansak olmazmı
    olur tabi yeterki kum yada taş olsun, petshoplarda satılanların içinde hiç birisi yok sadece alçı.

    Alıntı akap Nickli Üyeden Alıntı
    Merhaba;
    Ne tür bir alçı kullanmalıyız (Saten, Sıva, çabuk donan vs.)
    ben normal alçı diyorum adamlar ona göre veriyor ama çok çabuk donan iyi değil sanırım.
    KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

    Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

  8. #8
    armos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05-05-2014
    Bulunduğu yer
    mersin
    Yaş
    23
    Mesajlar
    275
    Tecrübe Puanı
    0
    Cvp: Kendi Kalsiyum Bloğunuzu yapın -3

    bikarbonat ne oluyo abi nerden alabiliriz :) eyvallah bu arada günde 1 tane bitiriyolar bundan yaparım artık

  9. #9
    AhmetŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24-12-2012
    Bulunduğu yer
    Bursa
    Yaş
    32
    Mesajlar
    9.292
    Tecrübe Puanı
    10
    Cvp: Kendi Kalsiyum Bloğunuzu yapın -3

    Alıntı armos Nickli Üyeden Alıntı
    bikarbonat ne oluyo abi nerden alabiliriz :) eyvallah bu arada günde 1 tane bitiriyolar bundan yaparım artık
    eczaneden almıştım biraz zor oldu bulması buda çok güzel oluyor günde birtane bile bitirebiliyorlar dediğin gibi ama hiç olmazsa kendimiz yapıp içini biliyoruz :)
    KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

    Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

  10. #10
    akap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08-08-2014
    Bulunduğu yer
    Ankara
    Yaş
    36
    Mesajlar
    185
    Tecrübe Puanı
    0
    Tarifinize göre yaptım bir tek dizaymn bulamadım birde kalın kum bulamadım inceden yaptım fakat bişey unuttum. Ağzına kadar doldurdum şişeleri kabarip taşar mı acaba resim ekliyorum.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Kendi Ballı Krakerinizi Kendiniz Yapın!
    By krtmehmet in forum Sultan Papağanı Beslenme
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 05.11.2014, 10:08
  2. Kendi Kalsiyum Bloğunuzu Yapın !
    By MasterHan in forum Sultan Papağanı Beslenme
    Cevaplar: 47
    Son Mesaj: 29.06.2014, 09:15
  3. Kendi Kalsiyum Bloğum-2
    By AhmetŞ in forum Sultan Papağanı Beslenme
    Cevaplar: 48
    Son Mesaj: 19.10.2013, 00:55
  4. sizde kendi sebzeliğinizi yapın
    By Selman Ferid in forum Sultan Papağanı Beslenme
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 05.05.2013, 20:06
  5. kendi kalsiyum bloğumu yaptım :) buyrun resmi
    By AhmetŞ in forum Sultan Papağanı Beslenme
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 19.01.2013, 00:26

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •