Sayfa 2 Toplam 5 Sayfadan BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu
Toplam 43 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #11
    ülker333 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24-01-2014
    Bulunduğu yer
    kayseri
    Yaş
    23
    Mesajlar
    248
    Tecrübe Puanı
    0
    Cvp: Kendi Kalsiyum Bloğunuzu yapın -3

    Abi sodanın gazını nasıl alıyoruz ve diazme 256 mı ne onu nerden alırım ve herhangi bi yan etki yada zararı olur mu ? ne işe yarar ?

  2. #12
    AhmetŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24-12-2012
    Bulunduğu yer
    Bursa
    Yaş
    32
    Mesajlar
    9.292
    Tecrübe Puanı
    10
    Cvp: Kendi Kalsiyum Bloğunuzu yapın -3

    Alıntı ülker333 Nickli Üyeden Alıntı
    Abi sodanın gazını nasıl alıyoruz ve diazme 256 mı ne onu nerden alırım ve herhangi bi yan etki yada zararı olur mu ? ne işe yarar ?
    sodayıu bardağa dök çay kaşığı ile karıştır asiti çıkana kadar :) veya bardağa doldur serin bir yere bırak bir kaç saate çıkar gazı zaten çıkar, diazyme internetten alabilirsin veterinerlerde bulmak çok zor, çok çok çok çok faydalı birşeydir,

    Diazyme 256 faydaları
    * Bağışıklık sistemini güçlendirir
    * Zararlı bakterilerin faaliyetlerini engeller
    * Bağırsak hareketlerini düzenler
    * Barsak florasını dengede tutar.
    * Yemden yararlanmayı artırırlar
    * Kalsiyum ve Fosfor emilimini artırırlar
    * Büyümeyi artırarak kesim yaşını öne çekerler.
    * Canlı ağırlık artışını yükseltirler
    * İshali azaltır,altlığın kuru kalmasını sağlar
    * Ölüm oranlarını azaltır.
    * Sağlıklı uniform bir sürü oluştururlar.
    * Lipaz enzimi aracılığıyla yağların sindirimini kolaylaştırarak özellikle genç civcivlerde safra kesesi, karaciğer ve pankreas üzerindeki yükün kalkmasını sağlar.
    * Kolona sindirilmeden gelen ve kokuşan proteinlerde Şeker ve nişasta gibi fermente olan karbonhitratlarda ve nihayet ransitleşen yağ asitlerinde kaynaklanan zararlı maddelerin parçalanmasını sağlar,
    * Maya bakterilerle güçlendirilmiş Multienzimler konbinasyonu DI-A-ZYME 256 yemin sindirilebilir
    enerji ve protein değerlerini artırarak SİNERJİK etki oluşturur.
    KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

    Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

  3. #13
    ülker333 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24-01-2014
    Bulunduğu yer
    kayseri
    Yaş
    23
    Mesajlar
    248
    Tecrübe Puanı
    0
    Cvp: Kendi Kalsiyum Bloğunuzu yapın -3

    Alıntı AhmetŞ Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı ülker333 Nickli Üyeden Alıntı
    Abi sodanın gazını nasıl alıyoruz ve diazme 256 mı ne onu nerden alırım ve herhangi bi yan etki yada zararı olur mu ? ne işe yarar ?
    sodayıu bardağa dök çay kaşığı ile karıştır asiti çıkana kadar :) veya bardağa doldur serin bir yere bırak bir kaç saate çıkar gazı zaten çıkar, diazyme internetten alabilirsin veterinerlerde bulmak çok zor, çok çok çok çok faydalı birşeydir,

    Diazyme 256 faydaları
    * Bağışıklık sistemini güçlendirir
    * Zararlı bakterilerin faaliyetlerini engeller
    * Bağırsak hareketlerini düzenler
    * Barsak florasını dengede tutar.
    * Yemden yararlanmayı artırırlar
    * Kalsiyum ve Fosfor emilimini artırırlar
    * Büyümeyi artırarak kesim yaşını öne çekerler.
    * Canlı ağırlık artışını yükseltirler
    * İshali azaltır,altlığın kuru kalmasını sağlar
    * Ölüm oranlarını azaltır.
    * Sağlıklı uniform bir sürü oluştururlar.
    * Lipaz enzimi aracılığıyla yağların sindirimini kolaylaştırarak özellikle genç civcivlerde safra kesesi, karaciğer ve pankreas üzerindeki yükün kalkmasını sağlar.
    * Kolona sindirilmeden gelen ve kokuşan proteinlerde Şeker ve nişasta gibi fermente olan karbonhitratlarda ve nihayet ransitleşen yağ asitlerinde kaynaklanan zararlı maddelerin parçalanmasını sağlar,
    * Maya bakterilerle güçlendirilmiş Multienzimler konbinasyonu DI-A-ZYME 256 yemin sindirilebilir
    enerji ve protein değerlerini artırarak SİNERJİK etki oluşturur.
    Teşekkürler abi. ellerine sağlık. bende yapacağım insallah

  4. #14
    ülker333 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24-01-2014
    Bulunduğu yer
    kayseri
    Yaş
    23
    Mesajlar
    248
    Tecrübe Puanı
    0
    Cvp: Kendi Kalsiyum Bloğunuzu yapın -3

    Abi bende yaptım aynısını :) tam bu tarifi yazdığın gün yaptım hemen bugün astım kafese. ama nedense çok aşırı bi sertliği yok benimkinin :/ sert ama gagayla ufalanabiliyor. neden olmuştur ?


  5. #15
    akap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08-08-2014
    Bulunduğu yer
    Ankara
    Yaş
    36
    Mesajlar
    185
    Tecrübe Puanı
    0
    Cvp: Kendi Kalsiyum Bloğunuzu yapın -3

    Ben de yaptım, 4 gün sonra kalıptan çıkardım fakat çok gevşek olmuş hemen dağıldı kum gibi oldu ben de hepsini parçalayıp kum gibi yaptım neden olabşlşr neyini fazla ya da eksik koymuş olabilirim acaba. Bir de bu şekilde yani dağılmış halde yemliğine koysam yer mi acaba.

  6. #16
    SedatCengaver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20-04-2011
    Bulunduğu yer
    İzmir
    Yaş
    40
    Mesajlar
    3.313
    Tecrübe Puanı
    10
    Cvp: Kendi Kalsiyum Bloğunuzu yapın -3

    Alçı ile alakalı olabilir mi acaba? Biliyorsunuz sateni var çabuk kuruyanı var. Saten alçı biraz daha yumuşak olurken diğeri çok kısa zamanda taş gibi oluyor. Belki karışım yapmak vs gerekiyordur. Ahmet bilir sanırım.
    -Lütfen Spam, Reklam, Argo ya da Hakaret Gibi Uygunsuz İçeriğe Sahip ve T.C. Yasaları İle Ahlak, Dil ve de Forum Kurallarına Uygun Olmadığını Düşündüğünüz Konu ve Yorumları Hemen Altındaki "RAPOR ET" Butonuna Tıklayarak Yöneticilere Rapor Ediniz.
    -Mutlaka Bilgi Bankamızı okuyun.
    -Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!

    FACEBOOK: CengaverSedat

  7. #17
    AhmetŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24-12-2012
    Bulunduğu yer
    Bursa
    Yaş
    32
    Mesajlar
    9.292
    Tecrübe Puanı
    10
    Cvp: Kendi Kalsiyum Bloğunuzu yapın -3

    Alıntı ülker333 Nickli Üyeden Alıntı
    Abi bende yaptım aynısını :) tam bu tarifi yazdığın gün yaptım hemen bugün astım kafese. ama nedense çok aşırı bi sertliği yok benimkinin :/ sert ama gagayla ufalanabiliyor. neden olmuştur ?

    [IMG]resim[/IMG]
    Alıntı akap Nickli Üyeden Alıntı
    Ben de yaptım, 4 gün sonra kalıptan çıkardım fakat çok gevşek olmuş hemen dağıldı kum gibi oldu ben de hepsini parçalayıp kum gibi yaptım neden olabşlşr neyini fazla ya da eksik koymuş olabilirim acaba. Bir de bu şekilde yani dağılmış halde yemliğine koysam yer mi acaba.
    arkadaşlar muhtemelen alçı ile alakalıdır, benim yaptığım alçı aşırı taş gibi rest değil tabiki ama o kadar da dağılmıyor, içine katılan taş ve diğer maddelerin miktarına bağlı olabilir ayrıca sodanın gazı iyi alınmazsa kabarcık dolu oluyor ve bu nedenle kabardığı için tam yapışamıyor,papatya kaynatıp suyunu deneyebilirsiniz onun yerine, taş miktarını azaltabilirsiniz,
    KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

    Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

  8. #18
    ülker333 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24-01-2014
    Bulunduğu yer
    kayseri
    Yaş
    23
    Mesajlar
    248
    Tecrübe Puanı
    0
    Cvp: Kendi Kalsiyum Bloğunuzu yapın -3

    Alıntı AhmetŞ Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı ülker333 Nickli Üyeden Alıntı
    Abi bende yaptım aynısını :) tam bu tarifi yazdığın gün yaptım hemen bugün astım kafese. ama nedense çok aşırı bi sertliği yok benimkinin :/ sert ama gagayla ufalanabiliyor. neden olmuştur ?

    [IMG]resim[/IMG]
    Alıntı akap Nickli Üyeden Alıntı
    Ben de yaptım, 4 gün sonra kalıptan çıkardım fakat çok gevşek olmuş hemen dağıldı kum gibi oldu ben de hepsini parçalayıp kum gibi yaptım neden olabşlşr neyini fazla ya da eksik koymuş olabilirim acaba. Bir de bu şekilde yani dağılmış halde yemliğine koysam yer mi acaba.
    arkadaşlar muhtemelen alçı ile alakalıdır, benim yaptığım alçı aşırı taş gibi rest değil tabiki ama o kadar da dağılmıyor, içine katılan taş ve diğer maddelerin miktarına bağlı olabilir ayrıca sodanın gazı iyi alınmazsa kabarcık dolu oluyor ve bu nedenle kabardığı için tam yapışamıyor,papatya kaynatıp suyunu deneyebilirsiniz onun yerine, taş miktarını azaltabilirsiniz,
    Yok yazılanlara göre benimki tutmuş :) sabah tekrar baktım baya yemişler ama sertliğinde sıkıntı yok. peki çok yemelerinde yada hic cıkarmadan durmasında bi sakınca olur mu ?

  9. #19
    AhmetŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24-12-2012
    Bulunduğu yer
    Bursa
    Yaş
    32
    Mesajlar
    9.292
    Tecrübe Puanı
    10
    Cvp: Kendi Kalsiyum Bloğunuzu yapın -3

    Alıntı ülker333 Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı AhmetŞ Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı ülker333 Nickli Üyeden Alıntı
    Abi bende yaptım aynısını :) tam bu tarifi yazdığın gün yaptım hemen bugün astım kafese. ama nedense çok aşırı bi sertliği yok benimkinin :/ sert ama gagayla ufalanabiliyor. neden olmuştur ?

    [IMG]resim[/IMG]
    Alıntı akap Nickli Üyeden Alıntı
    Ben de yaptım, 4 gün sonra kalıptan çıkardım fakat çok gevşek olmuş hemen dağıldı kum gibi oldu ben de hepsini parçalayıp kum gibi yaptım neden olabşlşr neyini fazla ya da eksik koymuş olabilirim acaba. Bir de bu şekilde yani dağılmış halde yemliğine koysam yer mi acaba.
    arkadaşlar muhtemelen alçı ile alakalıdır, benim yaptığım alçı aşırı taş gibi rest değil tabiki ama o kadar da dağılmıyor, içine katılan taş ve diğer maddelerin miktarına bağlı olabilir ayrıca sodanın gazı iyi alınmazsa kabarcık dolu oluyor ve bu nedenle kabardığı için tam yapışamıyor,papatya kaynatıp suyunu deneyebilirsiniz onun yerine, taş miktarını azaltabilirsiniz,
    Yok yazılanlara göre benimki tutmuş :) sabah tekrar baktım baya yemişler ama sertliğinde sıkıntı yok. peki çok yemelerinde yada hic cıkarmadan durmasında bi sakınca olur mu ?
    olmasına sevindim :) hiç bir sakınca olmaz sürekli dursun ve istedikleri kadar çok yesinler :)
    KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

    Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

  10. #20
    ülker333 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24-01-2014
    Bulunduğu yer
    kayseri
    Yaş
    23
    Mesajlar
    248
    Tecrübe Puanı
    0
    Cvp: Kendi Kalsiyum Bloğunuzu yapın -3

    Alıntı AhmetŞ Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı ülker333 Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı AhmetŞ Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı ülker333 Nickli Üyeden Alıntı
    Abi bende yaptım aynısını :) tam bu tarifi yazdığın gün yaptım hemen bugün astım kafese. ama nedense çok aşırı bi sertliği yok benimkinin :/ sert ama gagayla ufalanabiliyor. neden olmuştur ?

    [IMG]resim[/IMG]
    Alıntı akap Nickli Üyeden Alıntı
    Ben de yaptım, 4 gün sonra kalıptan çıkardım fakat çok gevşek olmuş hemen dağıldı kum gibi oldu ben de hepsini parçalayıp kum gibi yaptım neden olabşlşr neyini fazla ya da eksik koymuş olabilirim acaba. Bir de bu şekilde yani dağılmış halde yemliğine koysam yer mi acaba.
    arkadaşlar muhtemelen alçı ile alakalıdır, benim yaptığım alçı aşırı taş gibi rest değil tabiki ama o kadar da dağılmıyor, içine katılan taş ve diğer maddelerin miktarına bağlı olabilir ayrıca sodanın gazı iyi alınmazsa kabarcık dolu oluyor ve bu nedenle kabardığı için tam yapışamıyor,papatya kaynatıp suyunu deneyebilirsiniz onun yerine, taş miktarını azaltabilirsiniz,
    Yok yazılanlara göre benimki tutmuş :) sabah tekrar baktım baya yemişler ama sertliğinde sıkıntı yok. peki çok yemelerinde yada hic cıkarmadan durmasında bi sakınca olur mu ?
    olmasına sevindim :) hiç bir sakınca olmaz sürekli dursun ve istedikleri kadar çok yesinler :)
    Tamam abi teşekkürler :)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Kendi Ballı Krakerinizi Kendiniz Yapın!
    By krtmehmet in forum Sultan Papağanı Beslenme
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 05.11.2014, 10:08
  2. Kendi Kalsiyum Bloğunuzu Yapın !
    By MasterHan in forum Sultan Papağanı Beslenme
    Cevaplar: 47
    Son Mesaj: 29.06.2014, 09:15
  3. Kendi Kalsiyum Bloğum-2
    By AhmetŞ in forum Sultan Papağanı Beslenme
    Cevaplar: 48
    Son Mesaj: 19.10.2013, 00:55
  4. sizde kendi sebzeliğinizi yapın
    By Selman Ferid in forum Sultan Papağanı Beslenme
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 05.05.2013, 20:06
  5. kendi kalsiyum bloğumu yaptım :) buyrun resmi
    By AhmetŞ in forum Sultan Papağanı Beslenme
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 19.01.2013, 00:26

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •